۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۲۲:۴۹

كشتی فرنگی جایزه بزرگ فیلا - مجارستان؛

عملكرد ايرانی‌ها تا رسيدن به فينال/ باباجان‌زاده به مصاف کایالپ می‌رود

عملكرد ايرانی‌ها تا رسيدن به فينال/ باباجان‌زاده به مصاف کایالپ می‌رود

نتايج كامل نمايندگان كشورمان در دور مقدماتی روز نخست مرحله دوم رقابتهای کشتی فرنگی جایزه بزرگ فیلا در مجارستان مشخص شد که سعید عبدولی، طالب نعمت‌پور و بشیر باباجان‌زاده به دیدار فینال اوزان خود راه یافتند و امید نوروزی به دیدار رده‌بندی راه یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، روز نخست مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ فیلا از امروز (شنبه) در شهر زومباتلی مجارستان آغاز شد که سعید عبدولی در وزن 75 کیلوگرم، طالب نعمت‌پور در 85 کیلوگرم و بشیر باباجانزاده در 130 کیلوگرم به مسابقه فینال رسیدند.

در وزن 75 كيلوگرم سعيد عبدولی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 4 بر يك امره كوش از تركيه را شكست داد. وی در دور سوم نيز زپيوركا از مجارستان را 3 بر صفر مغلوب کرد و به مرحله نيمه نهايی راه يافت، عبدولی در اين مرحله نيز ويكتور نمس از صربستان را شكست داد و فینالیست شد. حريف وی در ديدار فينال "مارك مادسن" كشتی‎‌گير مطرح دانمارکی است.

در وزن 85 كيلوگرم طالب نعمت‌پور در دور نخست تسوروماكی از ژاپن را 2 بر صفر شكست داد. وی در دور دوم راموس كورستاد از نروژ را 7 بر صفر مغلوب كرد و به ديدار فينال راه يافت. حريف وی در ديدار نهایی روبرتی كوبياشويلی از مجارستان است. در اين وزن سامان عزيزی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 8 بر صفر مغلوب ويكتور لورينچ از مجارستان شد و با توجه به شكست اين كشتی‌گير مقابل هموطن خود، عزيزی از دور مسابقات كنار رفت.

در وزن 130 كيلوگرم بشير باباجان‌زاده در دور نخست با نتيجه 2 بر صفر ژوزف نونايف از مجارستان را شكست داد. وی در دور بعد نيز با نتيجه 8 بر صفر از سد بالينت لام از مجارستان گذشت. باباجان‌زاده در مرحله نيمه نهايي با نتيجه 2 بر يك از سد يوهان يورن از سوئد گذشت و به ديدار فينال راه يافت. حريف وی در اين ديدار رضا كايالپ قهرمان جهان از كشور تركيه است. همچنين قاسم رضايی نيز در اين وزن پس از پيروزی 4 بر 2 مقابل كاجايا از گرجستان در دور دوم مقابل باردوس از مجارستان به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر كشتی نگرفت.

همچنین اميد نوروزی در وزن 66 كيلوگرم نيز در دور نخست ماكسيموويچ از صربستان را 5 بر 2 شكست داد اما در دور دوم در يك غافلگيری 2 بر صفر مغلوب داور استفانك از صربستان شد. البته با توجه به حضور اين كشتی‌گير در ديدار فينال، نوروزی به گروه بازنده‌ها رفت. وي در مسابقات شانس مجدد با پيروزی بر تيمورف از اوكراين به ديدار رده‌بندی راه يافت. حريف وی در ديدار رده‌بندی واليماكی از فنلاند است.

کد خبر 2246893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha